wtorek, 7 kwietnia 2015

Taka Sytuacja

Jakiś czas temu kumpela wprowadziła mnie na zamkniętą fejsbukową grupę dotyczącą Chemtrails. Co sie tam wyprawia proszę państwa to ja nie wiem, ale niech się Hogwart ze Śródziemiem schowają. Po którymś z kolei tekście o magicznych właściwościach wszystkiego doszłam do wniosku, że to nie może być tak że te najpiękniejsze kwiatki giną gdzieś w zalewie nudnej głupoty, dlatego też blożek ten będzie poświęcony absolutnym hitom, tak porytym że nie wymagają komentarza - ino ogólnego zachwytu i owacji na stojąco.

Z góry zaznaczam, że celem tego bloga nie jest wmawianie komukolwiek, że Chemtrailsy nie istnieją. Zwyczajnie nie chce mi się, bo przekonywanie spiskowców do używania logiki jest równie sensowne co dyskusja z żabą. Chcę tylko wybrać te najpiękniejsze klejnociki wśród klejnotów, teksty tak głupie że aż natchnione i przekazać je w formie printscreenów ku uciesze ludu. Bez zbędnych opisów, chyba że mnie szlag trafi, bo jakby nie patrzeć każdy człowiek używający więcej niż trzech szarych komórek rozumie podstawy fizyki, perspektywy i światłocienia.

Szykujcie się zatem na prawdziwy rollercoaster zdrowych papierosów bez filtra, zbrodniczych cyberpajęczyn, eksplodujących galaktyk i Super Sayian siódmego levelu kontrolujących pogodę siłą umysłu. A wszystko to na serio serio.

P.S. Robię w lotnictwie więc się wypowiem, bee-atch!
P.P.S Jak ktoś ma linki do anglojęzycznych stron z podobną treścią to ja bardzo chętnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz