sobota, 17 października 2015

Apocalypse Tommorow

Zawsze jestem ciekawa jak się "naukofffcy" wykręcają z takich Bardzo Sprawdzonych Przepowiedni Katastroficznych. Np. w przypadku apokalipsy 2012 słyszałam że to UFO przyleciało i nas ocaliło, tylko nikt tego nie widział, ale oświeceni CZULI. Aha, cool story bro.


No ja jestem na emigracji i Holandia jak stała tak stoi sucha pod poziomem morza, chyba że o czymś nie wiem. A i btw nie zasłoniłam nazwiska tej pani bo po profilu i avatarze sądząc to nie nazwisko, ino pseudonim artystyczny. 


Tak, wiem, straszna menda jestem.  Link do artykuliku macie TU.

Edyta z 24.10: No więc wielkiego trzęsienia jak nie było jak nie ma, tak jak i powyższego postu. Za to chwytliwy tytuł tej notki dał mi niezły strzał do wejść na stronę. Muszę takich więcej :>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz