niedziela, 31 maja 2015

Zmasowany atak na Kamienną Górę i prawdziwa historia księżyca

Postów nie było bo jako chemtrailsowa pracownica mam piniondze na lekki wywczas w Mediolanie. Hoho. 

A tak swoją drogą to Mediolan przereklamowany. 

Enyłej, zapomnijcie o teorii spiskowej mówiącej o sfingowanym lądowaniu na księżycu, ten pan ma coś o wiele lepszego. 



A jak i tego wam mało, to ta koleżanka żali się, że Chemtrailsowcy upodobali sobie małe polskie miasteczko na cel zasmradzania. Bo tak to ogólnie w Polsce pogoda że tyłek od opalania skwierczy. Cool story sis.


2 komentarze:

  1. Księżyc w ciągu dnia nie zachodzi - ja prdl, a ja myślałam, że mniej więcej w okolicach późnej podstawówki staje się jasne, że cykl dzień - słońce i noc - księżyc to pewne uproszczenie... Naoglądali się Star Warsów, a otworzyć ilustrowaną encyklopedię dla dzieci to już nie łaska :/
    Do baby z drugiego screena nic nie mam. W końcu trzeba wyższych kwalifikacji, żeby w Internecie sprawdzić średnią ilość dni słonecznych w roku dla danego miejsca i ogarnąć podstawy meteorologii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem? Podstawowe definicje stref klimatycznych to sie ma jeszcze w gimbazie, a chyba starsze ludzie mają na tyle komórek mózgowych żeby sie domyślić, że czasem jest po prostu gorsze lato :P dwa lata temu w Warszawie przez jakieś 2 zimowe miesiące nie było ani razu słońca, a teraz nie było zimy.

      Usuń