poniedziałek, 13 lipca 2015

Magiczne Zaklęcie


Czyli jak powiesz 3x Chemtrails to na niebie pojawią się Morgellony?
Gdzieś to już słyszałam... A! Jak powiesz 3x Beetlejuice to w domu pojawi się narąbany Michael Keaton. To ja wolę to drugie.

Z jednej strony jest to śmieszne, bo gdyby tak ktoś do mnie podszedł to by mój dziki rechot było słychać  w Amsterdamie, ale z drugiej np. starsi ludzie są bardzo podatni na takie pierdolenie. Nawet moja babcia, która nie daje sobie w kaszę dmuchać potrafi naoglądać się głupich paradokumentów o kosmitach na History i później trzeba jej wyjaśniać, że kartonowe piramidki nie ostrzą nożyczek. Wkurzające.

A i taki mini-spiseg art tutaj:


Zastanawia mnie, czy robienie takich tworów nie podchodzi pod jakąś chorobę psychiczną? Autyzm, schizofrenię? W sumie "Meth" na dole może być wskazówką... 

1 komentarz:

  1. Kartonowe piramidki ostrzące nożyczki?...

    Uświadamianie na maksa, faktycznie. "Ej, paczajcie, chmury! Chemtrails, chemtrails, chemtrails, chemtrails, chemtraaaaails!...", na pewno wiele to wyjaśnia niezaznajomionym z tematem.

    Gif jest fenomenalnej urody, patrzę jak zahipnotyzowana. Jeżeli ktoś to robił 100% serio, to faktycznie, teza o poważnej chorobie psychicznej jest niestety bardzo prawdopodobna...

    Z wyrazami szacunku
    Kazik

    OdpowiedzUsuń